Monday, 30 July 2012

An unlikely match...

Hey everyone!

Couldn't wait to write my first proper fashion blog post :), and after forcing my little brother into taking some pictures, am pretty pleased with the results even with my tiny olympus...

I have been seeing lots of photos of various people (Republic's photo albums, Diane Kruger...) wearing short dresses/ skirts and hotpants with... Converses. Yep, you read it properly, it's time to bring your converses back out and team them up with your favourite summer dress!
If you're not a fan of converses because let's say you're more of a high heel person then why not try... the hidden heel high tops (seen on the likes of Miranda Kerr for an example). These particular shoes are great for going shopping while spritzing the outfit up! I can't wait to get my grubby little hands on them!!

And here is the result: converses + summer dress =
Dress -> jennyfer (FR) 25€


Sunglasses -> Primark £2

Converses -> Amazon £??
Yes, my cat Monty, couldn't help but join in on the photo shoot : sweety<3
 So, what do you think? Would you have styled it like this? :)

Happy blogging, and stay tuned,
Ellen xx

[Pour la version française veuillez cliquer sur commentaires, le texte sera le premier :)]
















1 comment:

  1. Coucou tout le monde :)
    J'étais vraiment trop pressée de poster mon premier vrai article fashion! Après avoir forçé mon petit frère à me prendre en photo, en plus avec mon petit olympus, j'étais satisfaite des résultats!
    J'ai vu beaucoup de gens porter des robes/jupes courtes ou "hotpants" avec des converses... Oui! Tu as bien compris, c'est le temps de ressortir les converses (préférablement de couleur vive ou imprimé) et les associer avec ta robe d'été préférée!
    Et si tu n'aimes pas les converses, car, par( exemple, tu es plus "chaussures à talons" et bah ne cherche pas plus loin : les baskets à talons cachés (vus sur Miranda Kerr). Ces chaussures sont parfaites pour ajouter un certain "je ne sais quoi" à une tenue shopping! Je suis pressée de chez pressée de mettre mes petites mains dessus! *bave*

    Alors, qu'est ce que t'en penses? Comment associerais tu robe et converses?
    Bisous, Ellen

    ReplyDelete