Thursday, 2 August 2012

To the beach "St Georges de Didonne"!

*lifestyle post*

Hi everyone :)

I hope people have actually been looking at my blog, wow it really is hard starting from scratch, especially when there are so many other fashion bloggers, a teeny bit depressing...

Anyway :) today I'm going to show you some piccies from my beach trip to "St Georges de Didonne", a beach on the south western coast of France. I didn't get a chance to take a picture of how I was dressed though.
With 34°c, the beach was jam packed!

After people started to leave (I love this picture!)
So Ladies, if you ever find yourself in south western France then St Georges de Didonne is a must beach! :)

Unfortunately I don't have any pictures of my beachwear. I wore a simple summer dress, my must have sunglasses and some nice little sandals: beach bum wear!

What do you wear to the beach? Do you have any favourite beaches?
And don't forget to follow me on twitter/facebook/blog'lovin & chictopia! xx

Happy blogging and stay tuned,
Ellen :)xx

[Pour la version française, veuillez cliquer sur "commentaires" :)]

3 comments:

  1. Coucou :)

    J'espère que mon blog vous plaît car quand je vois le nombre de blogs et bah, c'est un peu déprimant ^^

    Aujourd'hui je vais vous montrer quelques photos de ma journée plage à St Georges de Didonne! Malheureusement, j'ai oublié de prendre en photo comment j'étais habillée...

    Je vous conseille fortement cette plage: elle est grande, propre, il y a divers terrains (foot, volley), de l'accrobranche et le zoo de la palmyre à proximité. Sans oublier que non loin de là, il y a des boutiques!! ;)

    Pour aller à la plage, je mets une simple petite robe d'été, mes lunettes de soleil et des petits tongs :)

    Qu'est ce que vous mettez pour aller à la plage? Avez vous des plages préférées?

    N'oubliez pas de me suivre sur twitter, fb, blog'lovin et chictopia ! :)
    Bisous,
    Ellen xx

    ReplyDelete
  2. This is such a cute blog! Love the layout and the colors. Found your blog on Chictopia so I checked it out :) You have such lovely photos. Hope you'll check mine as well :)

    http://jasmintriestoblog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. Why thank you Jasmine :) I'm glad you like it.

    Yep, I have checked your blog out and have GFC you and following on chictopia :)xx

    ReplyDelete